Aplicații Android

Andronescu Ionut-Gabriel (XID)

Prezentare    Link

Barbu Ionut-Cosmin (XIID)

Prezentare    Link


Donciu Andreea-Daniela (XIA)

Prezentare    Link

Dragomir Liviu (XIIA)

Prezentare    Link


Dumitrescu Amalia Andreea (XIIC)

Prezentare    Link

Enciu Raluca Maria (XIB)

Prezentare    Link


Florea Razvan Mihai Madalin (XIIC)

Prezentare    Link

Ion Mihnea Cristian (XIA)

Prezentare    Link


Mavrodin Mariana (XIIA)

Prezentare    Link

Pavel Mihaita-Catalin (XIB)

Prezentare    Link


Posea Cătălin-Marian (XIC)

Prezentare    Link

Radu Oana-Maria (XIID)

Prezentare    Link


Sirbu Cristian (XIC)

Prezentare    Link
Link

Vlad Radu-Mihai (XIID)

Prezentare    Link


Zaharia Cătălin-Robert (XID)

Prezentare    Link

Zahiu Daniel Mihai (XIIC)

Prezentare    Link



Inapoi

Aplicatie Android "GG"
Aplicatia se bazeaza pe popularul joc "DuckHunt", in interiorul aplicatiei se afla doua activitati: prima activitate este de Login ("LoginActivity") in care se introduce numele jucatorului si in care se selecteaza nivelul de dificultate al jocului iar cea de-a doua activitate este jocul propriu-zis ("GameActivity"). In activitatea "GameActivity" se afla un background static, un contor care se incrementeaza de fiecare data cand jucatorul atinge caracterul, numele jucatorului, un timer setat la 60 de secunde si caracterul jocului. Cand timer-ul ajunge la valoarea 0, pe ecran apare un dialog cu 2 butoane de Restart si Exit.

Android Application "GG"
The application is based on the popular game "DuckHunt", there are two activities inside the application: the first activity is Login ("LoginActivity") where the player's name is entered and in which the level of difficulty of the game is selected and the second activity is the game itself ("GameActivity"). The "GameActivity" activity is a static background, a counter that increments each time the player touches the character, the player's name, a timer set to 60 seconds, and the character of the game. When the timer reaches 0, a dialogue with 2 Restart and Exit buttons appears on the screen.
Aplicatia “Avizier CNBS” vizeaza modernizarea unuia dintre elementele esentiale din viata oricarui elev: orarul. Astfel, toate informatiile necesare referitoare la orele la care trebuie sa participe, salile unde se desfasoara orele, precum si profesorii care vor preda pot fi regasite in aceasta aplicatie. In plus, utilizatorii pot vedea nu numai orarul lor, ci toate orarele din cadrul liceului si pot afla in orice moment unde se regaseste un profesor sau ce sala este ocupata.

"The "CNBS Aviz" application aims at upgrading one of the essential elements in every student's life: the timetable. Thus, all the necessary information regarding the classes they have to attend, the classrooms where the classes take place, as well as the teachers who will teach can be found in this application. In addition, users can see not only their timetable, but all the schedules in the high school and can find out at any time where a teacher is located or what classroom is occupied.
Whack a Mole este un joc de rapiditate si de atentie, usor de adaptat intr-o aplicatie Android pentru telefon. Jocul consta in incercarea de a lovi cat mai multe cartite pentru a obtine un scor mare in timpul limita. Cartitele apar aleatoriu si dispar in cateva momente. In functie de scorul obtinut, la final se afiseaza un mesaj pentru sfarsitul jocului.

Whack a Mole is a fast-paced, easy to use game in an Android phone app. The game consists in trying to hit as many moles as possible in order to get a high score within a time limit. The moles appear at random and disappear in a few moments. Depending on the score, a message for the end of the game is displayed.
Aplicatia android “Calculator” este un calculator simplu, ce poate servi la rezolvarea unor calcule matematice. Aceasta include operatia de adunare, de scadere, de inmultire si de impartire, reusind astfel sa ajute in anumite situatii. Numerele introduse pot avea lungimea de maxim 7 cifre.

The Android "Calculator" app is a simple calculator that can help solve mathematical calculations. This includes adding, subtracting, multiplying and dividing operations, thus helping in certain situations. The entered numbers can be up to 7 digits long.
Jocul “PIATRĂ-FOARFECE-HÂRTIE” - pentru realizarea acestei aplicații am utilizat Android Studio, iar pentru testarea și emularea sa am folosit GenyMotion. Aplicația are două contoare, acestea mărindu-și valoarea numerică cu o unitate în funcție de regulile jocului. Alegerile sunt reprezentate prin doua ImageView: -“Alegerea ta” se modifică în funcție de ce buton este apăsat de utilizator; -”Alegerea computerului” este aleasă la întâmplare de aplicație; În partea de jos a ecranului sunt cele 3 butoane reprezentative. În plus, funcția Toast are rolul de a afișa un mesaj de scurta durata care informează utilizatorul dacă a câștigat sau nu și de ce.

The “Stone-Scissors-Paper” Game - we used Android Studio to build this app, and Geny Motion for testing and emulation. The application has two counters, increasing their numerical value by a unit according to the rules of the game. The choices are represented by two ImageViews: - "Your choice" changes depending on which button the user is pressing; - "Choosing your computer" is randomly chosen by the application; At the bottom of the screen you can find the three representative buttons. In addition, the “Toast” function has the role of displaying a short message informing the users if they have won or not and why.
Desenul meu” este un joc interesant de desenat foarte usor de controlat. Poti desena orice vrei, punandu-ti imaginatia la contributie, si totodata te si distrezi! Fiecare lucrare a ta este unica si o poti arata oricui vrei. Tot ce trebuie sa faci este sa atingi cu degetul ecranul dispozitivului si magia va aparea. Se spune ca fiecare dintre noi are talent la desen, tu ce parere ai?

"My Drawing" is an interesting drawing game which is very easy to control. You can draw anything you want, making the most of your imagination, and you can also have lots of fun! Each of your work is unique and you can show it to anyone you want. All you have to do is touch the screen of your device and everything will appear by magic. It is said that each of us is good at drawing, what do you think?
Pe timpul formarii profesionale din Sevilla am reusit sa creez aceasta aplicatie, foarte bine structurata. Am ales sa creez acest tip de aplicatie deoarece imi aduce aminte de copilarie. Astfel, am decis sa creez o aplicatie asemanatoare jocului DuckHunt, aceasta aplicatie fiind o aplicatie de tipul "atinge obiectul" si are ca obiect o minge de fotbal, iar pe fundal este un mare jucator de fotbal din zilele noastre, Kevin De Bruyne.

During my professional training in Sevilla I managed to create this very well structured application. I chose to create this type of app because it reminds me of my childhood. So, I decided to create a DuckHunt-like application, this application being a "touch object" application, its aim is a soccer ball and Kevin De Bruyne is a big football player in the background.
"Fidget Spinner Pickup" este o aplicatie ce aduce in prim plan noua jucarie preferata printre copii. Totul incepe intr-o interfata de login in care iti introduci numele acesta salvand progresul tau. Sistemul de highscore nu este inca introdus dar acesta va arata cel mai mare scor si de asemenea se va implementa un sistem de lastscore care va arata ultimul tau scor. In principiu timp de un minut vei colecta doua modele de astfel de jucarii, iar in functie de scorul obtinut, pe ecran se va afisa un mesaj. Spre exemplu un numar mic va arata mesajul „se putea si mai bine” si scorul obtinut. Rolul aplicatiei este divertismentul si ocuparea timpului in care te plictisesti.

"Fidget Spinner Pickup" is an application that brings to the forefront the new favourite toy among children. It all starts in a login interface in which you enter this name by saving your progress. The high score system is not yet introduced, but it will show the highest score and also implement a last score system that will show your last score. Basically, for one minute you will collect two models of such toys, and depending on the score, a message will be displayed on the screen. For example, a small number will show the "Better Better" message and the score you get. The aim of the app is to entertain you in your leisure time, especially when you get bored.
Aplicația realizată de mine se numește "Battle of the genders" și este un joc distractiv și amuzant pentru 2 jucători, respectiv un băiat și o fată. Algoritmul este același ca al jocului "X și O", adică jucătorul care reușește să marcheze 3 căsuțe adiacente pe orizontală, verticală sau diagonală, câștigă jocul. Dacă persoana care câștigă este fată, atunci mesajul afișat este "Girls are better than boys!", iar atunci când băiatul câștigă, se afișează mesajul "Boys are better than girls!".

My application is entitled "Battle of the Genders" and is a funny and entertaining game for two players, namely a boy and a girl. The algorithm is the same as the 'X and O' game, ie the player who manages 3 adjacent boxes horizontally, vertically or diagonally wins the game. If the winner is a girl, then the message is "Girls are better than boys!" And when the boy wins, the "Boys are better than girls!" message is displayed.
Aplicatia "StudentDatabase" reprezinta o aplicatie in care se pot memora numele, varsta si genul tuturor copiilor dintr-un anumit grup / club sau dintr-o clasa etc., cu ajutorul unei baze de date, create direct pe dispozitivul pe care va rula aplicatia, cu ajutorul folosirii bibliotecii Realm pentru aplicatii Android, aceasta reprezentand un inlocuitor pentru bazele de date SQLite.

The "StudentDatabase" application is an application that can store the name, age and gender of all children in a particular group / club or class, etc., using a database created directly on the device on which the application will run, using the Realm library for Android applications, a replacement for SQLite databases.
Aplicatia “Map” simuleaza o interfata asemanatoare cu cea a aplicatiei Google Maps, in care utilizatorul poate sa se orienteze pe o harta a intregii lumi. Utilizatorul poate pozitiona un marker pe harta prin apasarea ecranului, iar deasupra acestuia apar coordonatele pozitiei unde este plasat markerul.

The "Map" application simulates a similar interface to the Google Maps application where the user can navigate on a map of the world. The user can position a marker on the map by pressing the screen and above it appear the coordinates of the position where the marker is placed.
Am încercat sa creez o aplicație simpla și utila, care ne poate ușura viețile. Deoarece în zilele noastre timpul contează foarte mult am realizat aplicația Count Down Timer pentru a ne ușura viețile. De exemplu, dacă urmezi o rețetă și trebuie sa ții mâncarea în cuptor timp de 30 de minute dar nu știi când trebuie oprit cuptorul vei considera aceasta aplicație extrem de utila. Am realizat aceasta aplicație utilizând Android Studio. Am folosit Constrained Layout pentru a realiza o interfață simpla și plăcută. Cat timp am participat la cursurile din Sevilia, Spania am învățat sa creez un joc numit DuckHunt in care a trebuit sa folosesc un Timer pentru 60 de secunde. Aceasta aplicație m-a inspirat sa realizez un Count Down Timer improvizand algoritmul utilizat în aplicația făcută ulterior.

I tried to create a simple but useful application, that can make our lives easier. Because nowadays everything is masured in time I made a Count Down Timer to ease our lives. For example if you follow a recipe and you have to keep the dish 30 minutes in the oven but don't know when those 30 minutes and you will find this app extremely useful. I created this app using Android Studio. I used a constrained layout and created a simple and pleasing design. During the courses that took place in Seville, Spain I learned how to create a game named DuckHunt in which we had to countdown 60 seconds and from this i got inspired to make my application.
Cele doua aplicatii de divertisment te pot relaxa alaturi de prietenii tai. Jocurile necesita si un efort intelectual pentru ca poti trisa si schimba semnul de la turul precedent (exemplu la aplicatia "Tic Tac Toe"), de aceea am ales in locul simbolurilor originale 2 becuri ce se aprind in negru si alb, pe un fon galben calmant.

The two entertainment apps can relax you when you are with your friends. The games also require an intellectual effort because you can cheat and change the sign from the previous turn (example in the "Tic Tac Toe" application), so we chose instead of the original symbols 2 bulbs that light up in black and white colours against a soothing yellow background.
Aplicatia “Piano Song” este o aplicatie destinata persoanelor pasionate de muzica si nu numai, aceasta avand notele muzicale Do, Re, Mi, Fa, Sol, La si, respectiv, Si. Cu ajutorul acestor note utilizatorul va putea sa creeze propriile melodii sau sa reproduca alte melodii. Meniul de inceput va contine doua optiuni: Challenge sau Practice. Utilizatorul va putea alege oricare din cele doua optiuni. In optiunea “Challenge” va trebui sa cantam ceea ce ne indica jocul (spre exemplu, acum va trebui sa apasam pe butonul “DO”) pentru a ne creste scorul, altfel acesta va scadea, si jocul va reincepe de la inceput, dar scorul nu va fi resetat. Dupa ce ai terminat modul “Challange”, iti va fi afisat un mesaj de felicitari si optiunile de a intra in meniul principal(“QUIT”) sau de a reincepe modul “Challange” (“RESTART”).

The "Piano Song" app is an application for music lovers and not only with music notes Do, Re, Mi, Fa, Sol, La and Si respectively. With these notes, the user will be able to create their own songs or reproduce other songs. The start menu will contain two options: Challenge or Practice. The user will be able to choose either option. In the "Challenge" option we will have to play what the game tells us (for example, now you have to click on the "DO" button) to increase our score, otherwise it will drop, and the game will start from the beginning, but the score will not be reset. Once you have finished the "Challenge" mode, you will receive a greeting message and options to enter the "QUIT" menu or to restart the "Challenge" ("RESTART" mode).
Jocul Memory Buttons este o aplicatie minimalista care incearca sa imbunatateasca memoria jucatorului printr-un exercitiu simplu. Jucatorul asteapta sa se aprinda butoanele intr-o ordine aleatorie. Odata ce acestea se opresc din a se aprinde, jucatorul trebuie sa apese butoanele in aceeasi ordine.

Memory Buttons is a minimalist application that attempts to improve the memory of the player through a simple exercise. The player waits to turn the buttons on in random order. Once they have stopped turning on, the player must press the buttons in the same order.
Aplicatia am denumit-o “Tic-Tac-Toe” pentru a-i creste sansele de a fi descarcata in eventualitatea unei postari pe o platforma online de catre utilizatori din toate tarile lumii. In timpul stagiului de formare profesionala din Sevilia am creat o aplicatie de acest tip si folosindu-ma de cunostintele dobandite acolo am reusit sa o reinventez, adaugandu-i multiple utilitati noi. Aplicatie este capabila sa retina scorul “intalnirilor directe” dintre utilizator si aplicatie. Utilizatorul stapaneste elemental “O”, apasand pe patratelul in care doreste sa-l aplice, apoi asteapta ca aplicatia sa genereze o pozitie aleatorie in care plaseaza elemental “X”. Acest procedeu se repeta pana cand unul din jucatori pozitioneaza 3 elemente identice pe aceeasi linie, coloana sau diagonala, moment in care este afisat mesajul “You won” sau “You lose”, in functie de situatie.

We called it "Tic-Tac-Toe" to increase its chances of being downloaded in the event of a posting on an online platform by users from all over the world. During the training session in Seville I created an application of this type and using the knowledge I gained there I managed to reinvent it by adding a lot of new utilities to it. The application is able to retain the score of "direct dating" between the user and the application. The user controls the element "O" by clicking on the square he wants to apply, and then expects the application to generate a random position in which he places element "X". This process is repeated until one player places 3 identical items on the same line, column or diagonal, when "You won" or "You lose" is displayed, depending on the situation.