Rezultatele învățării dobândite prin stagiul de formare

32 de elevi cu abilitati si competente digitale si multilingvistice imbunatatite.

* Flux 1          magazinele virtuale realizate de participanti;
Rezultatele invatarii – Implementarea platformelor de e-commerce:
– realizarea de magazine virtuale pe o platforma care permite activitate de e-commerce (WordPress impreuna cu plugin-ul Woocommerce sau Prestashop);
– crearea si administrarea paginilor magazinului: pagina de start, pagini cu produse, pagini pentru informare;
– descrierea produselor: denumire, caracteristici, pret, insotite de una sau mai multe imagini sugestive;
– gestionarea produselor organizate sub forma unui catalog de produse (dimensiuni, culori, preturi, branduri, etc);
– posibilitatea de creare a unui cont de utilizator pentru clienti;
– actualizarea cosului de cumparaturi pe masura clientul adauga sau sterge produse;
– configurarea modalitatilor de plata (ramburs, card, Paypal, transfer bancar) si de livrare a produselor astfel incat utilizatorul sa o poata alege pe cea mai convenabila pentru el;
– personalizarea si extinderea functionalitatilor magazinului folosind plugin-uri;
– promovarea magazinului folosind instrumente de marketing (cupoane, vouchere, promotii) si prin imbunatatirea rezultatelor cautarii pe motoarele de cautare.

* Flux 2          aplicațiile Android realizate de participanti;
Rezultatele invatarii – Programarea de aplicatii pe dispozitive mobile Android:
– implementarea diverselor tipuri si structuri de date;
– proiectarea diverselor componente grafice (iconuri, imagini, simboluri);
– realizarea de meniuri de navigare Android;
– realizarea de baze de date relationale în Android;
– înregistrari audio si video pe dispozitive mobile folosind aplicatii Android;
– implementarea de harti folosind Google Maps;
– realizarea de bannere publicitare.

Rezultate si beneficii dupa plasamentul de formare:
– dezvoltare personala: elevii au trait intr-un mediu diferit avand responsabilitati, au efectuat sarcini de lucru in mod independent ceea ce a crescut increderea si stima de sine; mediul de lucru si cel social a inseamnat o provocare determinand dezvoltarea abilitatilor de comunicare, relationare si comportament; in timp va determina imbunatatirea rezultatelor scolare ca urmare a dezvoltarii potentialului intelectual.
– dezvoltare profesionala: elevii participanti au devenit constienti de potentialul lor, de ceea ce stapanesc foarte bine, de slabiciunile lor si vor adopta acele strategii in care sa-si valorifice potentialul si sa-si amelioreze punctele slabe. Participantii au dobandit noi cunostinte si abilitati profesionale si au o vedere de ansamblu asupra rolului si regulilor ce caracterizeaza piata muncii, si-au testat in avans abilitatile si competentele dobandite fiind astfel mai bine pregatiti pentru piata fortei de munca, dar si pentru integrarea rapida pe piata muncii, prin formarea unei atitudini pozitive fata de munca in echipa.
– dezvoltarea competentelor multilingvistice: folosirea unei limbi straine in context real dezvolta competentele lingvistice si creste fluenta, deoarece este perceputa ca un mijloc real de comunicare care le permite sa traiasca si sa lucreze in afara granitelor tarii. Mobilitatea transnationala amplifica dezvoltarea si imbunatatirea competentelor lingvistice.
– pentru scoala: o imagine mai buna in comunitate, o concurenta crescuta la admitere pentru oferta colegiului, elevi mai bine pregatiti vor opta pentru C.N. “Barbu Stirbei” si o noua aplicatie pentru programul Erasmus+ in exercitiul 2018.